Im just want a new one!

Hi!!! Gosh. Dah lama tak update blog. Rindu tahap cipan wa cakap dekat lu. Well, tak dapat online till the end of SPM. Hampa sedih :/ K takpe... Ada kebaikan juga. 

Nak cerita pasal apa ni ye? Fikir fikir......  Okay. Aku nak phone baru. Minta dari dua tahun lepas lagi. Aku nak kerja family tak bagi. Bila aku minta duit taknak bagi. Ini lah masalah dia. Bila aku cakap phone aku rosak. Korg cakap tak payah guna phone. Bila korg call aku tak dapat korg marah. Ish tak faham. Sebenarnya..... Aku jealous. Abang abang aku semua phone nak canggih. Bb Sony iPhone. Sampai dekat aku? Weh phone aku baling anjing je. Jer. jEw. Sadis :/  Nak phoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( 

Cerita lain lah... Cerita apa tah? Wee mula lah tak ada cerita. Bila tak ada laptop. Idea membuak buak! Eh fak fak!